e: medobcinski.inspektor@crnomelj.si
vodja: Marjan Kastelic
URADNE URE MEDOBČINSKEGA INŠPEKTORJA
Na sedežu Občine Črnomelj: vsak ponedeljek od 8.00 do 10.00 ure in vsako sredo od 14.00 do 16.00 ureNa sedežu Občine Metlika: vsak torek od 8.00 do 10.00 ureNa sedežu Občine Semič: vsak torek od 11.00 do 13.00 ureObčani lahko podajo svoje vloge vsak dan v okviru poslovnega časa v sprejemnih pisarnah občin ustanoviteljic, to je na Občini Črnomelj, Občini Metlika in Občini Semič, in ves čas po e-pošti na naslov:
medobcinski.inspektor@crnomelj.siInformacije lahko pridobijo v Črnomlju na telefon 07/ 30 61 100, v Metliki na telefon 07/ 36 37 400 in v Semiču na telefon 07/ 35 65 360.
SPLOŠNO O INŠPEKTORATU
Medobčinska inšpekcija in redarstvo je enovit organ kot skupna občinska uprava, ki je ustanovljena na osnovi Odloka o ustanovitvi Skupne občinske uprave - Medobčinske inšpekcije in redarstva in
deluje na območju treh občin ustanoviteljic: občin Črnomelj, Metlika in Semič. Ustanovitev skupne občinske uprave opredeljuje 49.a čl. Zakona o lokalni samoupravi in Zakon o občinskem redarstvu, ki občinam nalaga ustanovitev redarske službe.
Inšpektorat je upravni in prekrškovni organ, ki je v celoti samostojen in ima sedež v Občini Črnomelj, ki je tudi sedežna občina organa. Organ vodi vodja, ki je glede dela odgovoren direktorjem občinskih uprav in županom občin ustanoviteljic organa.
Inšpektorat izvaja naloge inšpekcijskega nadzora ter naloge, ki so v pristojnosti redarstva, izvaja upravne postopke in prekrškovne postopke.
Organizacijo inšpektorata urejajo ustanovni odlok, sporazum med občinami ustanoviteljicami in Akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v skupni občinski upravi - medobčinski inšpektorat in redarstvo. V skupni občinski upravi
opravljajo delo tri osebe:
inšpektor, ki je tudi vodja organa, in
dva redarja.
Naloge inšpektorja so vodenje inšpekcijskih postopkov, vodenje prekrškovnih postopkov, vodenje organa skupne občinske uprave, organizacija in vodenje redarstva, prekrškovni organ za redarstvo, sodelovanje z občinami, skrb za kadrovske in administrativne zadeve, priprava finančnih dokumentov, poročila, nadzor nad izvajanjem občinskega programa varnosti, sodelovanje v organih…
Naloge redarja so izvajanje nadzora na področju Zakona o varstvu cestnega prometa (mirujoči promet, varstvo cest), Zakona o varstvu javnega reda in miru in občinskih odlokov ter izvajanje dela in nalog po navodilu vodje in administrativne zadeve (upravno poslovanje).
PRISTOJNOST
Medobčinski inšpektorat – organ skupne občinske uprave (v nadaljevanju MIR), po določbah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »MEDOBČINSKA INŠPEKCIJA IN REDARSTVO (Ur. list RS št. 68/2008, 60/2010), opravlja upravne naloge izvajanja inšpekcijskega nadzorstva nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov na področjih:
- oskrba s pitno vodo,
- odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda,
- ravnanje s komunalnimi odpadki,
- odlaganje ostankov komunalnih odpadkov,
- javna snaga in čiščenje javnih površin,
- urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin,
- vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest in javnih poti,
- pokopališka in pogrebna dejavnost,
- nadzor nad plakatiranjem,
- nadzor nad javnimi parkirišči,
- občinske takse,
- turistične takse,
- zimska služba,
- označevanje cest, ulic, naselij in zgradb,
in na drugih področjih, ki jih določijo občinski in drugi predpisi.
Medobčinski inšpektorat izvaja tudi nadzor nad državnimi predpisi:
- Zakon o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 56/2008, 58/2009, v nadaljevanju ZVCP),
- Zakona o varstvu okolja (Ur. l. RS, št. 39/2006, 66/2006, 70/2008, v nadaljevanju ZVO),
- Zakon o volilni in referendumski kampanji (Ur. l. RS, št. 119/2006, Zakon o volilni kampanji ZVolK),
- Zakon o javnem redu in miru (Ur. l. RS, št. 70/2006, v nadaljevanju ZJRM-1) - delna pristojnost občinskih redarstev po sprejemu Občinskega programa varnosti,
- Uredba o ravnanju z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki in zelenim vrtnim odpadom (Ur.l.RS, št. 39/2010)
- Uredba o načinu uporabe zvočnih naprav, ki na shodih in prireditvah povzročajo hrup(Ur.l.RS, št. 118/05)
- Uredba o ravnanju z izrabljenimi gumami (Ur.l.RS, št. 63/09)
- Uredba o uporabi blata iz kom. čist. naprav v kmetijstvu (Ur.l.RS, št. 62/2008)
- Podzakonski predpisi s področja cest
Občinsko redarstvo opravlja naloge s področja prometa na podlagi Zakona o varnosti cestnega prometa in s področja javnega reda in mira na podlagi ZJRM. Sistemski zakon, ki ureja pooblastila in organizacijo občinskega redarstva, je Zakon o občinskem redarstvu. Občinsko redarstvo izvaja svoje naloge glede na prioritete, določene v Občinskem programu varnosti.
INŠPEKCIJSKO NADZORSTVO
Inšpekcijsko nadzorstvo se izvaja v skladu s Programom dela skupne občinske uprave. Tako se izvajajo planirani (usmerjeni) pregledi po letnem planu dela in izredni inšpekcijski pregledi (po prijavi). Prioritete glede na program, so:
- ravnanje z odpadnimi vodami: priključitev na javno kanalizacijo, cilj: priključitev na javno kanalizacijo, preprečevanje nepravilnega ravnanja z odpadnimi vodami
- varstvo cest: nadzor nad oglaševanjem /reklamne table, odvajanje padavinske vode na cesto in njene sestavne del, nadzor nad izdanimi soglasji/dovoljenji, nadzor nad postavljeno prometno signalizacijo, nadzor nad zimsko službo, cilj: zagotoviti varstvo cest in varnost udeležencev v prometu
- ravnanje z odpadki: pregled znanih odlagališč, vključitev v sistem ravnanja z odpadki, nadzor v akciji kosovnih odpadkov, cilj: preprečiti nezakonito odlaganje odpadkov
- področje turistične takse: ni bilo planiranega nadzora
- oskrba s pitno vodo: priključevanje na javni vodovod, cilj: priključitev na javni vodovod
- volilna kampanja: nadzor nad plakatiranjem
- občinske takse: nadzor nad oglaševanjem, cilj: ugotoviti ali vsi oglaševalci plačajo obč. takso
- oglaševanje: pregled mest plakatiranja, cilj: urejeno plakatiranje
- nadzor nad javnimi površinami: le redarstvo v sklopu OPV
SEZNAM PREDPISOV, KI JIH NADZIRA »MEDOBČINSKA INŠPEKCIJA IN REDARSTVO« V OBČINI METLIKA
Naziv predpisa |
objava |
Odlok o občinskih cestah
|
Ur. l. RS, št. 65/1999
|
Odlok o ureditvi cestnega prometa v Občini Metlika
|
Ur.l. RS, št. 104/2011, 78/2012
|
Odlok o kategorizaciji občinskih javnih cest v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 55/2010, 43/2014
|
Odlok o ravnanju z zapuščenimi vozili v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 114/2013
|
Odlok o urejanju javne razsvetljave in svetlobne prometne signalizacije v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 39/2010
|
Odlok o rabi javnih površin in občinskih taksah za rabo teh površin
|
Ur. l. RS, št. 75/2015
|
Odlok o oskrbi s pitno vodo v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 22/2014
|
Odlok o ravnanju s komunalnimi odpadki v Občini Metlika
|
Ur.l. RS, št. 11/2010, 36/2013 in 24/2018 Neuradno prečiščeno besedilo
|
Odlok o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Metlika
|
Ur.l. RS, št. 22/2014
|
Odlok o pokopališkem redu v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 50/2018
|
Odlok o grbu in zastavi
|
Ur. l. RS, Št. 93/2005
|
Odlok o turistični taksi v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 36/2018
|
Odlok o turističnem vodenju na turističnem območju Bela krajina
|
Ur. l. RS, št. 51/2012
|
Odlok o javnem redu in miru v Občini Metlika
|
Ur. l. RS, št. 50/2018
|
Odlok o postavljanju in upravljanju objektov za nameščanje obvestil in oglasov na območju Občine Metlika
|
Ur. l. RS, št. 63/1998
|