Izobraževalna delavnica - Kako izdelati dobičkonosen digitalni prodajni lijak
Četrtek 26.9.2019 ob 17.00 v Mladinskem centru Metlika
Kako izdelati dobičkonosen digitalni prodajni lijak
Ne glede na to, ali šele razmišljaš o lastnem izdelku ali storitvi, ki bi jo ponudil na trgu, ali pa imaš že utečen posel...
In ne glede na to, ali si že poizkusil promovirati svoj izdelek oziroma storitev preko svoje spletne strani, socialnih omrežij, ali plačljivih oglasov...
Če s svojimi trenutnimi prodajnimi rezultati nisi že absolutno in popolnoma zadovoljen, imaš zdaj enkratno priložnost, da se naučiš izdelati digitalni prodajni lijak, ki bo zate avtomatizirano pridobival nove stranke (dobesedno med tem ko ti spiš ali si na dopustu). Kaj konkretneje se boš naučil:
- zakaj se z dobro optimiziranim prodajnim lijakom prodaja lahko poveča vsaj za +100% do +200%
- kako namesto neučinkovite prodaje "na prvo žogo" pravilno uporabljati vsebinski marketing
- kako izpasti avtoriteta na svojem področju, tudi brez formalne izobrazbe ali certifikatov
- zakaj copywriting na vsebinski marketing deluje enako kot bencin deluje na ogenj
- kaj je ključno za dobičkonosnost prodajnega lijaka
- kaj je ključno za (globalno) skalabilnost prodajnega lijaka
- kako pripraviti vsebine za vse faze prodajnega lijaka (članki, pristajalne strani, "lead magnets" email sekvence, prodajne strani)
- in še mnogo več...
Izvaja Rok Šprogar, ki je z uporabo vsebinskega marketinga na svojem blogu www.leanhigh.com imel že več kot 100.000 mesečnih obiskovalcev. S postavitvijo digitalnega prodajnega lijaka je zgradil mailing listo s preko 50.000 naročniki, katerim je preko email novičk prodal preko 1.000 izvodov lastnih e-knjig in povezanih produktov. Delavnica poteka v sodelovanju z RIC Bela krajina (Podjetniški inkubator Bela krajina)